.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری برنامه‌های هفته جوان در مازندران

شمال نیوز: معاونت امور فرهنگی ورزش و جوانان مازندران گفت: در هفته جوان برنامه‌های متنوعی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان مازندران، مجتبی قدمی با اشاره به اهمیت هفته جوان اظهار داشت: هر ساله در هفته جوان 9 تا 15 ماه شعبان به پاس ارج نهادن به جوانان که سرمایه‌های اصلی جامعه هستند برنامه‌هایی در معاونت جوانان انجام می‌شود که امسال نیز به طور ویژه انجام خواهد شد.

قدمی بیان داشت: بر اساس روز شمار هفته جوان 28 خرداد روز حماسه حضور جوانان در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی،29 خرداد روز جوان و خلاقیت،30 خرداد روز جوان،خانواده و مهرورزی،31 خرداد روز جوان و عدالت اجتماعی، یک تیر روز جوان و هویت دینی، دوم تیر روز جوان و اوقات فراغت و سوم تیر روز جوان و ولایت‌مداری نامگذاری شده است.

معاونت امور فرهنگی جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: در این هفته ضمن ارائه خدمات ورزشی رایگان به جوانان از کارکنان جوان زیر 29 سال تجلیل می‌شود .

وی افزود: با برگزاری مسابقه پیامکی با همکاری روابط عمومی جوانان می‌توانند با ارسال بهترین جمله درباره جوان جایزه دریافت کنند.

وی بیان داشت: برگزاری جشنواره جوان برتر در بابل، شرکت در نماز جمعه، سخنرانی سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان در نماز جمعه،مشاوره رایگان در مراکز مشاوره اداره کل،غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خانواده جوان‌ترین شهید مرکز استان، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی با همکاری کانون معارف اسلامی در دودانگه،دیدار مدیرکل ورزش و جوانان با قهرمانان و ورزشکاران معلول با همکاری بهزیستی و برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در روز سوم تیرماه در نکا به عنوان مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع) از جمله برنامه‌های هفته جوان در معاونت جوانان اداره کل و رزش و جوانان مازندران است.

 /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.428 seconds.